منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
زير آب زني از نوع گوگلي

زير آب زني از نوع گوگلي

ساخت وب سايت شخصي

ساخت وب سايت شخصي

ساختار ایندکس

ساختار ایندکس

ساختمان داده چیست؟

ساختمان داده چیست؟

چكيده اي از قوانين كشور عربستان سعودي

چكيده اي از قوانين كشور عربستان سعودي

جذب فوري ثروت

جذب فوري ثروت

معرفي و اهميت موسسات رتبه بندي در بازار سرمايه

معرفي و اهميت موسسات رتبه بندي در بازار سرمايه

مطالعات اجتماعي پايه هشتم دوره اول متوسطه

مطالعات اجتماعي پايه هشتم دوره اول متوسطه

گروه محصول -> فنی و مهندسی -> رشته مهندسی کامپیوتر

عنوان پایان نامه : داده کاوی در مدیریت ارتباط با. مشتری‎



قیمت: ۴۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 40     کد محصول :14263



 

 
 
عنوان پایان نامه :  داده کاوی در مدیریت ارتباط با. مشتری‎
 قالب بندی :  PDF
شرح مختصر : امروزه با گسترش سیستم هاي پایگاهی و حجم بالاي داده ها ي ذخیره شده در این سیستم ها، نیاز به ابزاري است تا بتوان داده هاي ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد. با استفاده ار پرسش هاي ساده در SQL و ابزارهاي گوناگون گزارش گیري معمولی، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیري در مورد داده ها و روابط منطقی میان آنها بپردازن د اما وقتی که حجم داده ها بالا باشد، کاربران هر چقدرحرفه اي و با تجربه باشند نمی توانند الگوهاي مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم با شند، هزینه عملیات از نظر نیروي انسانی و مالی بسیار بالا است. بنابراین می شود گفت که درحال حاضر یک تغییر الگو از مدل سازي و تحلیل هاي کلاسیک برپایه اصول اولیه به مدل هاي درحال پیشرفت و تحلیل هاي مربوط بطور مستقیم از داده ها وجود دارد. داده کاوي یکی از مهمترین این روشها است که به وسیله آن الگوهاي مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانها اتخاذ شوند. در داده کاوي از بخشی از به نام تحلیل اکتشافی داده ها استفاده می شود که در آن بر کشف اطلاعات نهفته و ناشناخته از درون حجم انبوه داده ها تاکید می شودبنابراین می توان گفت در داده کاوي تئوریهاي پایگاه داده ها، هوش مصنوعی، یادگیري ماشین وعلم آمار را در هم می آمیزند تا زمینه کاربردي فراهم شود. باید توجه داشت که اصطلاح داده کاوي زمانی به کار برده می شود که با حجم بزرگی از داد ه ها در حد گیگابایت یا ترابایت، مواجه باشیم که از این نظر یکی از بزرگترین بازارهاي هدف، انبارجامع داده ها، مراکز داده وسیستم هاي پشتیبانی تصمیم براي بدست آوردن تخصص هایی در صنایعی مثل شبکه هاي توزیع مویرگی، تولیدف مخابرات، بیمه و …می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتري به همه فرآیندها و فناوري هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها براي شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود. سازمان ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداري مشتري به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتري می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدي جذب شوند. سازمان ها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتري، تحلیل ارزش مشتري، استراتژي سازمانی و ساز و کارهاي خدماتی که کارایی ارتباطات مشتري را بهبو د می دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتري استراتژي اي براي کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتري عملیاتی شامل تمام فعالیتهاي مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد. ارتباط بین این دو( داده کاوي و مدریت ارتباط با مشتري) خیلی مهم و اساسی می باشد زیرا شر کت ها با داده کاوي خواسته هاي مشتریان خود را می شناسند و بر اساس با آن به مشتریان خود سرویس می دهند در این مقاله در بخش اول با مقدمه اي از داده کاوي و تاریخچه اي در این مورد را برسی می کنیم و در بخش بعد با داده کاوي اشنا می شویم بعد با وب کاوي که اساس بسیاري از شرکت ها براي استخراج داده هاي خام از پرتال هاي خود هستند اشنا می شویم در بخش چهارم با مدریت ارتباط با مشتري اشنا می شویم و در فصل آخر ارتباط بین این دو را برسی می کنیم
فهرست :
چکیده
 فصل اول مقدمه
 مقدمه
 تاریخچه
 فصل دوم داده کاوي
 تعریف داده کاوي
 تعریف جامع
 مراکز داده چیست
 برخی از کاربرد هاي داده کاوي در محیط واقعی
 چرخه تعالی داده کاوي
 فرآیند داده کاوي
 مدل ها ، پروفایل سازي و پیش بینی
 پروفایل سازي
 متدلوژي
 دیگر نظریه ها
 وظایف داده کاوي
 آماده سازي داده ها
 فصل سوم وب کاوي
 وب کاوي
 روش هاي وب کاوي
 فصل چهارم مدیریت ارتباط با مشتري
 تاریخچه
 مشتري کیست
 مدیریت ارتباط با مشتري
 نقش مدیران ارشد در ارتباط با مشتریان
 مزایاي بکار گیري سیستم هاي مدیریت ارتباط با مشتري
 چارچوب گارتنر
 اندازه گیري رضایت مشتري
تفاوت  CSM و CRM
 فصل پنجم ارتباط بین داده کاوي و مدیریت ارتباط با مشتري
 ارتباط بین داده کاوي و مدیریت ارتباط با مشتري
 مدیریت ارتباط با مشتري
نتیجه گیري
منابع و ماخذ
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مطالعات اجتماعي پايه هشتم دوره اول متوسطه

مطالعات اجتماعي پايه هشتم دوره اول متوسطه

مطالعات اجتماعي پايه هشتم دوره اول متوسطه

حجم:35475KB | بازدید :16

سخنی با دبیران گرامی خداوند متعال را سپاس می گوییم که به لطف او توانستیم کتاب مطالعات اجتماعی پایهٔ هشتم دورهٔ اوّل متوسطه را به شما تقدیم کنیم. با توجه به بروز مشکلات ناشی از تعدد دروس و درخواست شما معلمان عزیز از سال ها قبل و همچنین سیاست های آموزشی و خط مشی های برنامهٔ...

جذب فوري ثروت

جذب فوري ثروت

جذب فوري ثروت

حجم:29780KB | بازدید :21

آنچه در کتاب جذب فوری ثروت می آموزید... فرمولی 7 مرحله ای برای جذب فوری پول و ثروت به زندگی شما ü چگونه بر باورھای مخفی ای که پول و ثروت را از شما دور می کند غلبه کنید و آنھا را ü برای ھمیشه حذف کنید چگونه از فرمول تضمین شده "جذب فوری ثروت" استفاده کنید تا ثروت و پول...

چگونه سلامت خود را درمحيط رسانه هاي ديجيتال حفظ كنيم

چگونه سلامت خود را درمحيط رسانه هاي ديجيتال حفظ كنيم

چگونه سلامت خود را درمحيط رسانه هاي ديجيتال حفظ كنيم

حجم:8937KB | بازدید :6

در سا لهاي اخير كاربرد رسان ههاي ديجيتال مبتني بر رايانه، تلفن همراه و اينترنت به يك ضرورت تبديل شده است. لازم است شما نوجوانان شيوه استفاده صحيح از آن را بياموزيد. بدين ترتيب ضمن برخورداري از فوايد اين محيط جذاب از آسي بهاي احتمالي آن در امان بمانید. مركز توسعه فناوري...

كتاب الكترونيكي راز و رمزهاي ناگفته ذهن

كتاب الكترونيكي راز و رمزهاي ناگفته ذهن

كتاب الكترونيكي راز و رمزهاي ناگفته ذهن

حجم:5475KB | بازدید :4

چرا نوشتن این کتاب 11 سال طول کشید؟ چرا برخی افراد از قانون جذب نتیجه نمی گیرند؟ حفره ی ذھنی دقیقا چیست؟ چگونه در پروسه ی جذب رویاھا ذھن تان را به بھترین دوست و حامی خود تبدیل کنید؟ چرا ذھن تان در مقابل پذیرفتن باورھای جدید، خواسته ھا و آرزوھای شما از خود مقاومت نشان...

سواد رسانه اي واجب تر از نان شب

سواد رسانه اي واجب تر از نان شب

سواد رسانه اي واجب تر از نان شب

حجم:2007KB | بازدید :2

¢در عصر ارتباطات و اطلاعات هجوم انواع برنامه ها و پيام ها اين ضرورت را ايجاد كرده تا مخاطب به دانشي براي انتخاب پيام ها و برنامه هاي مناسب مجهز شود. از حالت انفعال و مصرف كننده صرف خارج شده و بر اساس نيازهاي اطلاعاتي اش دست به انتخاب زده و خود را در معرض هرگونه پيام قرار...

معرفي نژادهاي گاوهاي بومي ايران و نژادهاي شيري جهان

معرفي نژادهاي گاوهاي بومي ايران و نژادهاي شيري جهان

معرفي نژادهاي گاوهاي بومي ايران و نژادهاي شيري جهان

حجم:617KB | بازدید :2

معرفي نژادهاي گاوهاي بومي ايران و نژادهاي شيري جهان همراه با عكس توضيح در مورد مناطق زندگي و شرايط نگهداري و ويژگيهاي خاص آن نژاد و بعضي از اصول نگهداري و پرورش در اين مجموعه گردآوري...

چكيده اي از قوانين كشور عربستان سعودي

چكيده اي از قوانين كشور عربستان سعودي

چكيده اي از قوانين كشور عربستان سعودي

حجم:585KB | بازدید :36

برای زائران کشورهای اسلامی )ویژه حج( تهیه تدوین : سید ابراهیم اسداللهی بهار : 9313 فهرست مطالب فصل اول: الف( ساختار حکومتی: ب( دستگاه قضایی: -1 دادگاه عالی -2 دادگاه استیناف -3 دادگاه درجه یک فصل دوم: روادید شرایط دریافت روادید حج تمتع بار همراه زائر درسفرهوایی)بار...